Kermaik & sjukstuga....

*
Keramik:
I alla dess former & mönster.
Det gillar jag!!
Udda & Originella....Fina & Speciella.
Min favorit samlare är ju Leila.
Hon har många fina fat som jag skull vilja ha.
Kolla in dessa mönstren.


Bilder från Leilas böcker-kollage MiG
*
Nu sover två av tre barn, och lugnet har lagt sig.
För en stund iallafall !!
I detta huset är det trippel vab.
*
Hur får man till det egentligen...tre gnälliga, sjuka & grymt trötta barn.
Och mannen sovandes en trappa upp....
( jobbat hela natten).
Jag är helt svettig....här tippar man på tårna vill jag lova..
..tyyyyst tyyyyst...
är nog det ända jag säger just nu!!
En som är ledsen för man har huvudvärk,
en vill inte röra vid den andra.
En vill bara att det ska vara tyst & sova.
Tårarna sprutar till höger & vänster.
Konsten att vara hemma med tre sjuka barn...
Det finns nog ingen konst..hihihi
Mina finaste busänglar...
långt där inne i era bråkiga & gnälliga kroppar
finns där små hjärtan av guld.
Ni är det bästa jag har!!
*
Må denna dag bara bli bättre
Kramar till Er

Kommentarer

  1. men era stackare! Tänker på er och hoppas att ni blir friska snabbt som ögat!!

    KRam p.

    SvaraRadera
  2. Sund mamma Malin det är du det!!!!

    Krya på er i massor!!!

    Du huset är ju ur fint WOW, hoppas hoppas....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, Malin det är inte lätt att vara Mamma alltid! Hoppas nu E blir frisk till fredag,så allt blir avklarat som planerat.
    Kramar till er.

    SvaraRadera
  4. Hejsan
    Tack för härlig blogg!
    Fin du blev i håret!!

    Hälsa gärna på hos mig!
    http://www.snygginredning.se/sv/

    Kram Bonnie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg