söndag 20 februari 2011

Söndagsmiddag...

Om två timmar beger vi oss hem till älskade mamma
på Söndagsmiddag......
En lite ovanlig sådan.....i min värld.
Oftast förknippar jag söndagsmiddag med en stor stek,brunsås & potatis.
Jag vet inte varför.
Men idag blir det Lax....& det är det absolut bästa jag vet...mmmm
"dreglar"
*
Skumpa & Spalje besöktes igår med man & lilleman.
Fat,tulpaner & en vas blev det ....
Mannen blev riktigt förtjust i butiken,
kul när han också gillar det.
Även när vi åkte till EnklaTing förra helgen blev han faktiskt helt såld...
*
Härligt kallt väder var det igår när vi var i stan.....
Och på vissa ställen värmde solen upp riktigt skönt.
Har ni haft en fin helg ??
*
Idag hade jag tänkt rensa barnens garderober....
Måste få i ordning & förnya garderoberna
Visst är det skönt att rensa??
*
Må väl mina vänner

1 kommentar:

  1. hej!

    Vad gott med lax, även här en klar favorit. Fina saker du köpt, de e allt en mysig liten butik. Vi har ju faktiskt bra utbud runt omkring oss.

    Kram

    SvaraRadera