En solig dag....

Godmorgon....
eller snarare godmiddag snart för mig....
Man är ju uppe med tuppen som vanligt!!
*
Är så där jobbigt rastlös idag....vill göra så mycket, men tar mig inte för något!!
Vill till stan & fika med barnen...vill ut i trädgården & röja....jag vill rensa & städa...
Shoppa kläder till barnen..
....hm...
Mannen jobbade över i natt,& barnen leker med kompisar...
när han vaknar ska han spela fotboll & därefter spelar Arsenal på Tv..
....bläää vilken tråk dag!!
Sådana dagar blir man så passiv!!
Huuuu....
Skulle egentligen träffat söta Jennifer idag, men vi planerar in en annan dag
när vi alla är friska & krya!!
*
En lampskärm är inhandlad till den gamla lampan...
& ett skåp till lillemans kläder!!
Äntligen..


Allt köpt på TyraStina!!
Har länge gått & trånat efter detta skåp hos Marie....
Eftersom hon nu har fått in mycket nytt i butiken & behöver hon sälja av.
Så nu blev den min för en billig peng :)
Kika in till TyraStina hon har fått riktigt glassigt porslin...
Sommar ljuva färger & fina formar.
Det är så kroppen skriker efter Jordgubbar i sommar värmen...
*
Nä om man skulle ta tag i livet lite.....
Skön Lördag på er..
Kramar

Kommentarer

  1. Vilket bedårande skåp Malin=)
    Och du din look på bloggen e i min smak super!!!

    kramiz Åsa

    SvaraRadera
  2. Mycket snygga saker du har inhandlat. Hoppas din dag inte blev en tråkdag utan att du kom säkert på något att pyssla med. Ha en bra lördagskväll. Kram Annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg