Lördag....

Här äter vi....
Dessa stolar ska förhoppningvis vara borta innan helgens slut!!
Har lite andra på gång.
Ser ni mitt betungande uterum som ligger tätt in till matplatsen?
Ett måste-göra -i ordning projekt!!
Phuuu
*
Vi har sooool vänner...
Hela kroppen skriker efter att komma ut!!
Konstigt det där, så fort solen visar sig...
vill man hitta på massor.
*
Godmorgon....
Nu snart ska jag bege mig till måleribtiken,
köpa färg till klinkers golvet!!
Nu har jag bestämt mig för att måla bort det fula golvet!!
*
Sen blir det promenad med familjen & stan !!
*
Har ni det bra min fina vänner??
Lillman med smothie runt heela munnen...
Min och barnens älsklings morgondrink...
Ha nu en fin fin Lördag...
Kramar

Kommentarer

  1. Sötis Kalle. Njut i solen, fina Malin. Kramar i massor till dig! Pssssst! Tack för hjälpen med bilderna på min blogg :) det fixade sig till slut så håll ögonen öppna ;). / Elle

    SvaraRadera
  2. Du är ju bara för go Elle...
    Å det är sjuk spännande att du ska starta blogg ....hojta till Elle...glöm inte det!!

    Kramar på dig finast Elle

    SvaraRadera
  3. Så fint du har det i köket Malin!
    Har du köpt nya stolar än?

    Kram igen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg