Kanske inte den bästa dagen.....

Det är söndag &
oftast är söndagarna här hemma lugna & mysiga!!
Men inte denna!!
Mannen kom hem igår efter matchen SKADAD.
Två snälla fotbollsvänner S & H kom hem med honom arm i arm.
Nu har det andra knäet smält rigält....
Natten har varit sömnlös...
han har så ont att han håller på att svimma hela tiden.
Jag ska vilt erkänna att jag är trots att jag lider med han...smått vansinnig på han!!
En "gammal" gubbe borde sluta spela fotboll i viss ålder.;)
Allt har kraschat i vår värld just nu...
Och han är som jag envis som bara den & skall inte till akuten...
*
Och snart är det kalas för honom om en timme...
Han får snällt ta mot gästerna i liggläge från soffan:)
*
Från en sak till en annan....
När dessa byxor kom sa jag till mig själv & alla mina nära & kära...
-Snälla Hindra mig om jag tänker köpa ett par av dessa byxor!! sjukt fula är de!!
Men vet ni.....nu vill jag ha ett par...
Visst är man lustig!!
Det är samma med axelvaddar.....inte på mig!!
*
Nä nu ska jag hämta smörgåstårtan....
*
Må gott mina vänner denna söndag...
Jag ska försöka!!
Kram

Kommentarer

  1. Hej vännen!
    Nä stackars mannen din. Gud, vad tråkigt! Hoppas det inte är alldeles för allvarligt. Ja för f-n. Denna fotboll. De får inse att de inte är ungdomar längre :).
    Vill osså ha ett par såna byxor :). Gillar såna byxor o e så glad att de är trendiga nu!!!
    Du hade passat jättebra i såna!
    Kram o hörs snart. Krya på mannen/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. Snygg header, Malin! Kram.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg