Mina älskade systrar...

Oj vad jag är trött denna dag...
Det blir sängen direkt efter detta inlägg!!
*
Vet ni jag känner mig så lyckligt lottad över att ha mina fyra systrar.
Mina vackra, fina & underbara systrar!!
En ovärderlig kärlek till dom.
Men vi träffas dok allt för sällan.
De bor några mil här ifrån,
& jag utan körkort tar mig tyvärr inte dit så ofta.
Det är ju så, man jobbar & har sina familjer att ta hand om.
Tiden bara går...så man knappt hinner med!!
Men bästa månaden är Feb-Mars,då kalasar vi nästan varje helg :)
Åtta syskonbarn
& nästan alla lyckats pricka in dessa månader
...men vad gör det?
Vi träffas...& jag älskar det.
Ibland längtar jag ihjäl mig efter dom,
& kan nästa bli ledsen när jag tänker på det....
På söndag är det dax att ses igen....& jag läääängtar!!
Var bara tvungen att ta med bilden på deras köksoffa...
De fyra sista kuddarna på vänster sida
har syster A köpt på ILVA...så fina!!
Det blir en tur dit innan kalasbesöket på söndag :)
Syster A & hennes sambo har också intresse för inredning,
hemma hos henne hitter man gamalt, nytt & en del home made!!
En härligt lekfull blandad kompott....
*
Oj glömde visst....
Imorgon visar jag er mina vindsfynd som jag gjorde hos mamma!!
*
Nu ska jag plocka bort tändstickorna från ögonlocken...
Krypa upp för trappen & bara lägga mig för att sooooova!!
God Natt

Kommentarer

Populära inlägg