Sommarens Vill ha....

Godkväll alla fina...

Denna byxdress har jag trånat efter ett tag nu..

Men jösses så feg jag är.

Är ju då inte lika lång & ståtlig som tjejen på bild!!

Vad tror ni??

Byxdress H&M, sandal Vila-Mandel Design



Från Nelly

Sen har vi då dessa gooooodingar från Converse & Prime Boots.

Vill ha vill ha...

Varför vill man alltid ha en massa??

Idag mina vänner har Inspirationen nått mig hundra procent.

Solen kikar in i mitt hus...& nu vill vi få till det i uterummet!!

Och redan har saker börjat hända.. !!

Slängt ut lite möbler på blocket,

efter en halvtimme hade jag sålt en utav sakerna.

Tusen Tack Kajsa...

Men mer om det kommer jag berätta för er en annan dag.

Må väl

Kramar

Jag har problem med blogger...varför blir dt mellan rum hela tiden mellan raderna????

Kommentarer

  1. Den är hur fräck som helst, den där jumpsuiten, Malin! har själv varit och klämt på den ;)

    Skönt att allt gått bra för lillasyster och hennes operation. Skönt att ha det överstökat. Krya på henne i massor.

    Kramar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg