fredag 15 april 2011

Bästa mormor !!

Som Lillasyster alltid säger. Det är något speciellt med Lillasysters känslor för mormor...hon blir så liten & det lyser om hennes ögon så fort hon ser henne. Hon vill bara krya in under mormors skinn & mysa lääänge. Ja precis som jag när jag var liten...

Älskade mamma/ mormor tog lillasyster till stan för en Så-Duktig-du-har-varit-med-operationen-dag i onsdags. Mormor & lillasyster åkte direkt efter skolan, fikade & shoppade loss.

Men en blygsam shopping enligt mormor, hon hade inte vågat säga vad hon ville ha!!

Men så här blev det....

Vita leggings,tunika & skor /Hm

Linne mm/ hm

Hon var överlycklig när hon kom hem. Det här är stort för mina barn & uppskattas 100% !!

Hääärliga Fredag äntligen kommen.

Nästa vecka är det påsklov & jag har tagit semester några dagar...& det ska bli mys på hög nivå :)

Önskar er en skön fredagskväll

2 kommentarer:

  1. Urfina grejer och heja mormor : ) kram från Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  2. Så fina grejer o jag tror att alla barn behöver egentid med sin moror eller farmor. Så de känner sig älskade... UNderbart!

    Hoppas ni har en bra helg?

    Puss!

    SvaraRadera