Glad Påsk!!

Vill bara önska er en



Glad Påsk alla samman & en riktigt skön dag!!


Igår blev vi bjudna till Bakken. Svärmor & svärfar bjöd oss på allt hela dagen. Barnen var så överlyckliga över detta. Vilket väder vi hade helt underbart. Det var sååå mysigt!! Tusen tack säger vi till farmor & farfar... Och vet ni jag åkte också karuseller....men jag ska säga att jag hade en mild dödsångest varje gång jag satte mig i karusellen. Man har ju noll kontroll!! Men kul var det...
Här är några minibilder, från mobilen. Glömde givetvis min kamera....Idag ska vi ha lite påskmiddag med våra kära grannar....en massa mys ska det bli!!Hoppas ni får en riktigt fin & bra dagKramar

Kommentarer

  1. Vad mysigt: ) vi var på Bakken i somras kul var det : ) lite slitet samma karuseller ; ) som när en annan var liten ; ) men det vet ju inte barnen ; ) kram och GLAD PÅSK

    SvaraRadera
  2. Va härligt1 Den där dödsångest känner jag igen ;) Annat var det förr, då åkte man allt...

    Hoppas ni får en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg