Dagen...

Då har den sköna Lördagen kommit, & dagen med namnet Valborgsmässoafton...


Idag har vi tagit en runda i stan njutit av en god fika & shoppat lite till barnen.


Valborg var stort när jag var yngre... ojoj... I dag tar vi barnen till bålet & hoppas på att sommaren vinner Vad tror ni??


Visar er lillemans favoriter .. & mina förståss :) Skjortan kommer från Danska Ej Sikke Lej (den är köpt i ngr storlekar,så när han växt ur den ena tar jag fram den andra) som lilleman bara äääälskar & jeansen som sitter perfekt på hans smala kropp :)...Jeansen kommer från Diesel som är mina favoriter....


Nu ska mannen ta en runda med motorcyklen, sen ska vi packa vår picknick, & cykla till slotten & njuter av denna kvällen :)


Skön Valborg & ta hand om er
Kram

Kommentarer

  1. Vilken cooool kille i fina byxor trevlig Valborg kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Söte!

    Det blev inget bål va? För jag hörde att det var eldningsförbud i hela kommun, så jag hoppas verkligen att det stämde!

    Ha en underbar söndag!

    pUss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg