Påsken smyger sig in....

...sakta in i vårt hus!!

Jag påskpyntar inte något nämndvärt här hemma, det är en högtid jag ofta glömmer bort!! Låter knasigt kanske, men den kommer & går lika fort igen...hehe ja som egentligen alla högtider gör...men ni förstår :) Men lite pynt får det bli. Tog en runda till Tyrastina & köpte mig lite diskret påskpynt....En skål från TineK & några ägg blev det!!

Jag är totalt såld på deras skålar. Nu har jag några stycken till min samling,men än finns det plats för fler. Frästen ska nu Tyrastina öppna en webshop. Så nu kan alla ni in & klicka hem ljuvliga saker från hennes shop. Här kan ni ser lite av de saker som finns.

I går hoppade jag plattången. Jag gillar håret rakt & fint. När jag låter mitt hår själv torka blir det lite för fluffigt.. Men håret mår ju inte bra av allt plattande & fönande... Så nu har jag deelat med mig själv att låta håret vila. Känner att håret slitits en hel del på. Och man har inte samma kvalitet på håret nu som förr & verkligen inte efter 3 barn.

Nu får jag bara stå ut med min fluffighet ett tag.. Jag känner redan att håret mår bra ;) Vad tycker ni bäst om rakt hår eller lockar??



Solen skiner här utanför fönstret...fast jag tycker han gömmer sig lite väl ofta bakom molnen. Hoppas han snart kan bestämma sig...


Må väl min fina

Kommentarer

  1. Malin, du är lika fin i lockigt som rakt. Allt klär en skönhet! Hoppas allt är bra. Har inte sett till dig på ett tag. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!

    Du vet vad jag tycker, gillar dina lockar men du är såklart lika fin i rakt....nästan ;)
    Hoppas du får en härlig ledighet.
    Kramizar Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!! Finast i lockar som jag alltid sagt! NJUT!!! Kramar M

    SvaraRadera
  4. Tycker du ser jättefin ut i lockar.:)

    Puss!

    SvaraRadera
  5. Jättefina bilder : ) kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg