Bara vara dagen!!!

Godmorgon alla bloggisar....

En solig morgon vaknade jag till underbart...de sa att det skulle bli regn idag...men jag har hängt ut min tvätt nu så solen får allt stanna kvar.....

För mig är söndagen en dag då man bara är...inga måsten, ingeting...Göra vad som infaller för dagen.... Nu har vi ätit en långfrukost. Och jag ska ta min powerwalk efter detta inlägg...älskar mina promenader....

(lillsyster i noanoa kläder.Som hon faktiskt haft i några år, passar ännu,men snart dax att packa ner i loppis lådan)

Det blir att umgås med en god vän idag, kanske ta en titt i favorit butiken...vi får helt enkelt se vart dagen landar...

Ha en underbar söndag mina vänner

Kramar

Kommentarer

  1. Vilken fin tjej i fina kläder kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!!!! Jag skrattar ihjäl mig.
    Så otroligt fin tös i fina kläder by the way !!!! Lite lik dig bakifrån.
    Trevlig kväll o tack för skrattet hihi

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg