Trädgårdsrunda....

...hemma hos mig :) Bjuder in er på min mini trädgårdsrunda...hihi.

Inget slår Kajsas -EnklaTing trädgårdsrunda som jag precis varit på. Ljuvligt fint!!


Barnen ville att det skulle stå Trädgård på staketet. Så vi pysslade ihop bokstäver med lite pinnar & ståltråd....blev väl sådär. Men med tanke på att barnen var med & skapa, har det ju en viss charm :)


Idag har jag & Jennifer varit på trädgårdsrunda på EnklaTing...tog oss en fika i hennes idyll.. Riktigt mysigt!! Tusen tack för en trevlig & mysig dag Jennifer.


Vilket väder vi har....så gott så gott! Dock kändes det som jag behövde komma in & svalka mig en stund...phuuu.... Grillen är på & snart skall det grillas kycklingfilé med pasta sallad, kall sås & ett kallt glas Rosé!!Kramar till er

Kommentarer

  1. Supermysig trädgård ni har1 Jag gillar det barnen skapat! :)

    Det var meningen att vi oxå skulle åka på trädgårdsrundan, Men vi insåg att barnen hade tyckt det varit för jobbigt i denna värmen :)

    Hoppas ni har det lika underbart som oss!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Åh så fint! Charmigt med touch av barnen. Du e duktig!
    Ja vi måste ses igen! Vi hade många lika tankar mm :), kul!
    Hoppas Ni får en härlig dag i solen!!!
    Kram/ Jennifer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg