Uterummet...

I uterummet just nu....

Det händer inte så himla mycket i mitt "orangeri". Men lite tomatplanter, röd & grön chili som mina föräldrar gav mig, från deras egna odlingar. Blommor & gröna växter har också fått flytta in.... Korg från TyraStina Kruka Tyrastina, sophora EnklaTing & ljusstakarna är gamla. Min första tomat, den ska förhoppningsvis bli gul & riktigt god :) kruka & sophora från EnklaTing.



Jag har lite saker kvar att göra. Jag ska sy gardiner, sätta upp segel i taket & ett avslutat drängskåp ska jag få tag i. Någon som har ett till salu?? Jag letar & letar. Detta rummet ska byggas upp långsamt, man ska känna efter & få in rätt saker...Det får ta sin lilla tid. Ska försöka fixa ett collage med före & efter bilder på uterummet så ni kan se förändringarna.
Idag beger vi oss till kalas det är min syster dotter som blir 5år, jösses var tar tiden vägen??? Det ska bli super mysigt att samlas alla systrar & syskon barn :) Njut av härliga lediga dagar ... Må gott!!

Kommentarer

  1. Hej!

    Liselotte har ett, kom in i butiken så kan ni bestämma om du vill titta på det...

    Vi har öppet hela helgen.

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har en trevlig ledighet snäckan!!

    Jag tycker det ser mer o mer ombonat ut!!

    Puss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg