En go kopp....

Intar en go kopp latté nu på kvällningen!! Vi myser framför tv jag & barnen med nybakade bullar. Lovely!!

Mannen är ute på äventyr med sitt gamla gäng :) De har inte setts på ett tag så det kan bli hur kul som helst.

Detta trista vädret idag har inneburit slapp & lat dag...sen ska jag erkänna att min kropp håller på att gå mitt itu efter två dagars löpning....Pw klarar jag galant, men det visar sig att man tränar visst andra musklor när man joggar...Phuu

Men på det igen i morgon...

En god kväll på er!!

Kommentarer

  1. Mums och urgott med bullar : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag veeeet! Är också på jogging nu. Phu, det är lite skillnad mot promenaderna, vill jag lova. Men resultaten är f-n så mycket bättre :)

    Hoppas ni också har en skön semester...

    SvaraRadera
  3. You go girl! Tycker du är überduktig som kämpar på fast du har ont! :)

    PUss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg