Nedräkningen pågår...1, 2 dagar kvar till mitt sommarlov börjar...

(som Lilleman säger)

Denna sommaren skall vi bara njuta av att bara vara tillsammans. Mysa med varandra, goda grillkvällar med vänner & massor av mysa med vår nya familjemedlem.... dvs uppfostra honom :) denna dog är något att bita i....

Det vi har bokat in är ett sommartorp som vi hyrt med våra vänner. Torpet ligger ensamt i fint naturområde nära till sjö. Där ska vi umgås, fiska,paddla & bara åka på dags utflykter. Kanske vi söker upp en & annan loppis. Vad hittar ni på denna sommarn??

Lämnar dessa två bilderna med drömmen om att jag ligger där & lyssnar på det skvalpande vattnet. Tar mig ett dopp, & drömmer mig vidare...

Dessa ljuvliga bilder från Bungalow... Må Väl

Kommentarer

  1. Jag har också nedräkning 2 dagar kvar sedan 4 veckors semester underbart : ) kram Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det låter.
    Fina och njutbara bilder du bjuder på idag!

    kram CC

    SvaraRadera
  3. Låter helt underbart! Njut lite för mig med nu, för jag har inte semester förrens om tre veckor.

    Puss!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för en fin blogg :) Jag skulle vilja tipsa om de här fantastiska sommarbilderna. De är fria att använda och blogga om!
    http://www.flickr.com/photos/veidekke_se/sets/72157627117000066/

    SvaraRadera
  5. Låter perfekt =)

    Vå åker till Mallis om tre veckor, innan dess blir det nog bara stranden och Kolmården.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg