Bara vara dagen!!!

I dag är det den dagen då jag bara ska vara....fixa i hemmet. Rensa i skåp & städa, bara mysa runt i mys kläder. Kanske kanske så blir det en tur till barnloppisen i Malmö...vem vet??

Igår var jag & lilleman en snabb runda i stan. Och Jag säger som söta Jennifer att H&M har fått in super fina kläder till pågar(pojkar). Jag shoppade lite till honom.

Detta hade han på kalaset igår, så himla fint...älskar denna stilen. Frågade han om det var okej om jag fick ta lite foto på tröjorna...ååå ja, sen började han posera för fullt....& fjantade som bara den. Och sen ville han inte sluta...jösses. de tokiga fotona fick stanna kvar i kameran...hahaha. Söte påg!!

Kofta 129:-,tröja 99:-
Hoppas ni också får en lugn & skön Söndag mina vänner!! Stor Kram...

Kommentarer

  1. Hej vännen!
    Fiiina bilder på din söta påg!
    Och koftan har Aston osså, köpte den då när du var med :). Grymt snygg med de svarta knapparna.
    Ha en fin dag! Kram/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!

    Idag har jag gjort det samma städat, torkat ut skåp m.m. det är så skönt att få göra sånt ibland..

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  3. Super fina kläder en stilig påg : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Vilken söt kille du har!!!
    Man kan verkligen fynda snygga kläder på Hm.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg du har! Ha en bra vecka! Kram Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg