I Love Loppis...

Det gör jag verkligen, alla slags loppisar ...Det är så kul & spana runt. Leta & gräva. Tänka & omvandla. Och framför allt fynda!!

I lördags besökte jag en hamnloppis, med massor av fint. Hade tyvärr inte den stora plånboken med. Vi skulle bara titta :)

Men några fynd gjordes....bland annat dessa två plaggen.



HunkyDory

Underbart linne med en härlig grön färg. Lite fix behövde denna, men det gjordes kvickt. Allt detta för 70:-...det är väl bra det!!

Jag gjorde fler fynd, men det får ni se i morgon....


Det pågår en tävling hos Jennifer, där man tävlar om två underbart fina armband som hon själv gjort. Kika in HÄR om ni vill vara med på utlottningen. Jag är med & hoppas på tur :)


Idag har det varit jobb, efter 4veckors underbar semester. Som gick otroligt fort detta året. Men tillbaka till vardagen känns ganska skönt att vara.

Nu sofflägen, sen sängläge....zzzz..

Godkväll

Kommentarer

  1. Wow vilka fantastiska fynd SUPER snygga båda två : ) ser fram emot att se fler fynd : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag e inte så bra på den finessen du verkar äga när det handlar om loppis, lär mig!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg