Kärt besök & lite fix!!

Goddagens...vilket klibbigt & knepigt väder vi har här i skåneland idag !! Men skönt ändå!!

Idag har vi haft ett kärt besök i vår lilla "stuga"...en riktigt härlig familj (& bloggvän) har varit här på fika. Massor av snack & lekande barn kring oss....

Super mysigt!! Det kommer vi göra om vännen.


Eftersom mannen & lilleman är på bio, & tjejerna är hos kompisar. Fick jag ett ryck med hammaren & fixa lite!! En gammal bräda som jag fick av grannen(skulle slängas)& några kakformar & spik blev en ljushållar-modejäng....ja jag vet inte vad det kan heta. Men så här blev den iallafall.....


Det blev helt okej....När ljusen tändes,blev det ett super mysigt sken.

Nu ska jag fixa till lite god fredagsmiddag innan mannen kommer hem.

Njut av helgen kära ni....

Kram Malin

Kommentarer

  1. Hej Fina!

    Åh Gud vad snyggt. Hur i hundan hannt du det! Riktigt fint sken!

    Tack igen för idag o tack för de fina orden. Ni är så härliga! Och jag älskade ert hem. Så mysigt, så personligt, så eget. Det lilla extra. Det krävs en som som du för att få till det så vackert.

    Läste ditt förra inlägg precis om att önska att ha ett snyggare hem än vad man har. O visst önskar jag det, ibland. Dock, ju bättre jag mår inombords desto mindre önskar jag det. Trots att jag älskar allt det vackra så älskar jag en vacker insida mer...Om du fattar vad jag menar :).

    Alla kan köpa sig till ett vackert hem, men ingen kan köpa sig lycka. Och inte alla kan skapa sig en vacker omgivning av enkla medel, så som du :).

    Längtar tills vi ses igen :)! KRAM/ Jennifer

    SvaraRadera
  2. Vilket fint sken jättefint kram imponerad Sofia i Hjo

    SvaraRadera
  3. Men hur händig är inte du då, supersnygg!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg