Pernilla Andersson...

En riktigt vacker tjej tycker jag, & med en riktigt charmig glugg mellan tänderna. Hon verkar vara en rolig & go tjej Pernilla... Hennes musik är helt i min smak, & gillar den mycket!!

Som denna favoriten HÄR

Läs hennes blogg HÄR

Jag hade ganska stor glugg mellan tänderna när jag var liten, tror jag hade den tills jag börja sjätte klass. Jag hatade det då. Men just nu tycker man att det är himla charmig på något vis...lustigt det där va :). Ett faktum att man nog aldrig är nöjd.


Vi har planeringsdagar på jobb nu. Idag hade vi halva dagen & imorgon hela... Intensiva dagar men intressant & himla roliga. Man vill dok hinna med såååå mycket bara.


God kväll alla goa

Kommentarer

  1. Håller med så fin tjej och gluggen min pappa har en jätte glugg får nog in en 5 kr där ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Håller med dig. Hon verkar vara en sån härlig människa. Och den där gluggen är ju bara för charmig :)

    Ha en fin fredag! Kramar Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg