Dagens...

En go lördag har vi här....

Har idag tagit mig en tur ner till stan, för att fika & kolla lite i butikerna med en god vän. Det var ett riktigt härligt väder att promenera i stan. Och det märktes att många fler tyckte som vi, härligt många i stan. Tänkte dela med mig av Dagens outfit idag....eller i allafall guldkornen ur dagens.....


Armband från EnklaTing


Boots skopunkten, Byxa Object,Tröja OddMolly
Jag älskar mina nya boots. Slit & släng boots kallar jag de för. För en ganska billig peng köpte jag dom för. Gillar den stilen, då skon gör att man ändå ser ganska klädd ut. Som ni ser är de lite skitiga & skavda....men det gör de extra fina. Om jag får bestämma!!Armbandet är också en ny favorit, den är köpt hos Kajsa på EnklaTing för bara 150:-...& den passar till allt. Snyggo snyggo!!


Sitter här i ett tyst hem, hör bara tvättmaskinen & Buddhas tassande ....

Mannen har tagit alla barnen till innebandy match. Hans vän (Lillemans gudfar) spelar...

Så här sitter jag...uttråkad... Lustigt det där. Varför passar jag inte på att slänga mig på soffan & vila....Hm...


....Kram från MiG

Kommentarer

Populära inlägg