Hello Leila....



Godmorgon...
Leila Lindholm nya bakelse " Hello cupcake" hamnar snart i min brevlåda. Hennes fantastiskt goda recept på alla svagheter jag har...bakverk är min stooora svaghet...I love cokies!Bjuder på hennes ljuvliga bilder i boken....man sveps in i patellernas värld liksom!



Trots att jag inte valt att inreda mitt hem i pasteller...så kan jag inget annat än att fantisera om att jag kan tänka mig ha det så.....Gillar ni baka? Jag älskar baka!! Nu längtar jag bara efter att boken ska komma.


En tidig morgon detta....jag börjar sent med en viss Buddha valp väckte mig!! Eftersom han små piper efter mig & så är det bara till att gå upp & ut i kylan :)
Önskar er bästa onsdagen!!

Kommentarer

  1. Hej!
    Ja, hon får verkligen till det och när man ser hennes bakprogram så tittar man ju minst lika mycket på inredningen som på hennes bakverk.
    Ha en bra onsdag.
    Kraam Anna

    SvaraRadera
  2. Åh den vill jag ju också ha =)

    Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg