Lata söndag.....

Det är just vad det är idag. Startade dagen med en powerwalk med goa vännen B. Senare tog vi Buddha på nya gårdarna(hundrastgård) & busa av honom lite...lyckliga hund!!

Nu umgås jag med Herr Tvättmaskin & hans små tvätthögar. Japp...för de har vi många här hemma. Stora tvätt högar som blir till måååånga små!! Uch...när blir man i kapp tvätten alltså??


Just nu intar jag en goood kopp Latté med min nya leksak som jag skaffat mig.... Samsung & jag är kompisar. Än så länge...vi håller fortfarande på att lära känna varandra. Han verkar vara ganska toppen :)

Mitt abonnemang hade gått ut för en tid sen, men glömt bort att förlänga det. Gick in & fick det förlängt..då hade de givetvis ett erbjudande till mig...!! Men det var ju bra tyckte jag!!Har ni hört talas om EDBLAD´s smycke. Så grymt fina. Älskar deras bling bling...Passar mig utmärkt. Bling Bling i all enkelhet!! Här & Här kan du hitta Edblad. Och Rea på en del HÄR.

Ringen & öronhänge köpte jag som en tidig födelsedagspresent till mig själv :)...det är ju min dag om 2....Lustigt det där..att vi kvinnor alltid ska ha en ursäkt eller förklaring över våra inköp :)
Eller det kanske bara är jag..hihi!!


Ojoj tiden rusar iväg...tillbaka till Herr Tvättmaskin...

Stor Kram

Kommentarer

  1. Hoppas u är nöjd med din samsung, jag är väldigt nöjd med min- efter lite pill, känn och så :)
    Ja dessa tvätthögar, vem bjöd in dom?!
    Ha en fin vecka!!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  2. Fiiin leksak! Hoppas Ni kommer trivas med varandra för Ni lär ses ofta.
    Grattis i förskott!!!
    Bling bling är inte min grej just nu men det kanske blir när jag mognat litta :).
    Kram/Jennifer

    SvaraRadera
  3. Grattis i förskott : ) kram Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg