Tips & en lärorik lördag,,,

Sköna lördag....

Trots vårt ur trista väder, så är den faktiskt skön. Idag har vi varit på valpkurs med Buddha. Jag går på valpkurs varje onsdag. Men nu sist missade jag den för att jag var sjuk. I dag tog vi bilen till Lund & hade valpkursen på Storgård (hundgårdar med innehållande lek&lär). Här fick vi gå in i olika gårdar & lära sig olika saker ex. klättra över bildäck el krypa in i tunnlar. Inkallning & sök!!...Ja det visar sig att Buddha var då ingen tuffig när det gällde klättra & utmana. Tänk vad viktigt det är för en hund att lära sig komma över rädslan....och godiset var inte till någon hjälp heller i vissa lägen :) Men kul kul var det!!

Jag har ett tips för er som gillar mode för småfolket.....för jag vet att ni är en del här ute ;)En ny netbutik T&M Lyxbarn som öppnades i September. Det är söta Marie & hennes dotter Linette som öppnat butiken. Marie är tjejen bakom bloggen Mie och Milo.

En netbutik med bla. märken som Rockefella, Katvig,Igló & Småfolk.





Just nu har de 40% på Katvig lurvfleecejacka även hängslebyxa. Du har även chansen att vinna ett presentkort på 300:-. Det enda du behöver göra är att anmäla dig till deras nyhetsbrev. Missa nu inte detta... Super duper fina saker!! Jag själv funderar på att klicka hem den därana Pippikoftan från Rockefella....så fiiiin!!
Nu är det dax att servera hemmalagad Pizza, sallad & olika kalla såser. Yummi Yummi...
Kramar till er alla...

Kommentarer

  1. Hej Malin!

    Hoppas allt är bra med dig och familjen!
    Tack för ditt fina inlägg! Ärligt talat så känner jag mig fortfarande nyduschad, haha!
    Jo, nu börjar Buddha likna en riktigt fralla...latfis och springa in så fort behover är uträttade...det känner vi igen!
    Ha nu en fin söndag så ses vi!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Malin!! Vilket fint inlägg du gjort för vår skull:) Det är ju svårt att nå ut för det är ju ingen som hittar så lätt till en helt ny e-butik. De flesta säjer minst ett år innan man kan räkna med en kundstock, hoppas vi kommer dit vi också.

    Jag fick leta efter din blogg en stund för min laptop lämnade in och där hade jag din länk men jag gick via Enkla Ting, hittade Eden där och hos Eden hittade jag din länk:) Detektiv ..hihi

    Kram på er!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg