måndag 28 november 2011

I dag...

Ligger här nerbäddad i soffan & slumrar till då & då....

Det går verkligen upp & ner för mig just nu!! Alltså min hälsa....

Att värdesätta den är ganska ovanlig för mig....Ett steg i taget...

Så är jag... Malin...tillbaka igen...som vanliga jag...

Att göra sånt som gör mig glad... sånt som ger mig energi...

Att kika in här ger mig energi...för stunden i alla fall.........

Min kropp är trött....

Men det ordnar sig...det gör ju det....allt löser sig...jag vet ju det!!


Kram

5 kommentarer:

  1. Åhhhhh : ( styrke kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Bra sätt att tänka vännen! Klart det gör!!!
    Styrkekramar/Jennifer

    SvaraRadera
  3. Klart det gör men SAKTA!
    Vi får ta den där hundträffen snart!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hoppas du kryar på dig och känner dig piggare snart! Kram

    SvaraRadera