Morgonstund i lugn....

...vaknar jag tidigt...

Efter en tidig tidig promenad med Buddha...tar jag en tallrik av denna super goda fil....äntligen är den här igen!! Pepparkaksfilen...nästan förbjuden...Onyttig jag vet...men ack så god!!


Bäddar ner mig i soffan igen, för idag vaknade jag med feberfrossa & halsont....

Trots det har jag bestämt så här: ToDaY I Will Be ThE beSt verSioN oF Me
Nu hoppas jag bara att febern försvinner & jag kan få så mycket jag kan ut av helgen ändå.
Kramar Om Er alla, & Tack Till alla era fina kommentarer ni ger mig...
Happy!!

Kommentarer

  1. Fiina bilder! Krya på dig din stackare!!!
    KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt frukostbord- där sätter jag mig gärna ner och smakar på lite yogurt :)
    hoppas du kryar på dig- många kramar
    Helena

    SvaraRadera
  3. Mums =)

    Krya på dig!! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg