Lilleman

Att sitta vid köksbordet & leka är livet det. Gärna själv i lugn & ro. Lääänge!!
Allt från blixten bilar till att bygga upp Lego- världar.
Det är så att om hans kompisar ringer på dörren & vill leka väljer han hellre att stanna kvar i leken vid köksbordet än leka med kompisen!!

Vad tycker ni...är det ok att de hellre leker själv än med sin kompis?
Jag tycker det är ganska mysigt att han vill leka själv. Fantasin flödar liksom!! Och han gillar & kräver lugnet...vilket jag också tycker är ganska viktigt.

Måste ju be om ursäkt för en smått förvirrande blogg just nu...inläggen trillar in från den ena knasig sak till en annan....men sån är jag
STÖRSTA KRAMEN

Kommentarer

  1. Det är det som gör din blogg till en intressant och bra blogg : ) Livet här och nu : ) Fin header varm kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Hvor ser det hyggeligt ud, kender det alt for godt med min egen søn, han kan sidde med sine biler længe. Synes det er ok, han vælger at lege alene, det har alle vel brug for engang imellem, især hvis han var godt i gang inden vennen kom og ringede på.

    God mandag aften

    SvaraRadera
  3. Du har en award att hämta ; ) hos mig välkommen : ) kram Sofia /sofiabakar

    SvaraRadera
  4. Gillar också din nya header- duktiga du! Önskar jag kunde göra om på min blogg men kan inte byta bilder längre, står bara "har överskridit kvoten", så jag vet inte, måste jag betala för utrymmet nu?
    Jaja.
    Och jag tycker det är en bra egenskap att kunna och vilja leka själv!
    Kraaam Helena

    SvaraRadera
  5. Hej Sötis!
    Sån är min Caspian oxå. Länge och själv med Lego. Underbart!
    Hoppas allt är bra (som det kan bli). Såg väldigt mysigt ut med grillad korv! Längtar till våren/sommaren!
    Ha det fint nu!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. duktig påg. klart han skall leka själv ibland. mkt nyttigt.
    alla behöver sin egentid, inklusive barn.
    men speciellt mammor :).

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg