Must have....

Elizabeth Arden Eight Hour Cream . En sjukt bra kräm. Jag använder det till allt. Från torra läppar till konstiga utslag. Använder även denna krämen på barnen. Smörjer på natten och på morgonen är det borta. Magisk!! Vissa saker kan man bara inte vara utan..detta är en av mina.
Ett litet tips!! Om man vill ha riktigt mjuka & nästan aldrig torra läppar. Så smörj in läpparna med 8hour innan du lägger dig. Så håller de sig fina hela dagen efter. Krämen är dryg som attan också. Trots sitt lite dyrare pris är den värd varenda krona.
Tipselitips!!
Är jag ensam om detta eller är ni fler som jag :)
*

Kommentarer

  1. bra tips!!! jag är som du. o idag är jag nog som värst. skittorra läppar.
    tack malin.
    kram/jennifer

    SvaraRadera
  2. Älskar den! Tyvärr är den slut nu när jag verkligen hade behövt den, supertorra läppar efter en vecka i kylan. Får bli ett köp inom kort!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg