Tack..

Så skönt att ventilera. Visst är det. Att jag fick vara mig själv igår och bara skriva så jag känner och som jag är. Tack alla!! Hoppas jag inte skrämde bort er!! Just nu lever jag i en fyrkant och har så svårt att trampa över linjen. Den är så in i jäkelens tjock. Jag vet knappast hur jag ska kunna kliva över den utan att snubbla. Men idag tänker jag göra det. I allafall försöka. Kanske att jag bara trampar mitt på linjen. Kanske att jag klarar ta det stora steget över...det får vi se. Men hur som helst så ska jag försökt

Bilden har egentligen inget med texten att göra mer än att detta är en del av min fyrkant. Väggarna i mitt hus. Tryggheten....säkerheten. Här kan jag gömma mig!! Och ingen kan komma in!!! Ja om ni inte slår in rutan & tacklar omkull mig förstås....

Det har jag iof inte tänkt på!! Men iallafall...

Tack för era fina kommentarer..

Så roligt att så många hittat hit, tack Kristina...& välkomna!!

Kärlek...

Kommentarer

  1. Hej Malin! Önskar dig en fin fredag och trevlig helg. Hoppas du känner dig bättre snart och vågar kliva över. Och stampa till lite extra hårt på den där jäkla linjen :-) Så försvinner den tillslut...kanske inte idag, inte imorgon, men en vacker dag, så gör den det.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Slå in rutor och tackla är inte riktigt min grej =)
    Härligt och bra att du återkopplar idag genom detta fina inlägg och att du verkar vara hopp om livet.

    Fin matplats du har, jag skulle också vilja ha olika sorters stolar men min familj tyckte inte det var tillräckligt nooormativt för dom (tråkmånsar). Jag gillart iaf.

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är såå skönt att läsa om "riktiga" männikor, om du förstår hur jag menar, sånna som du som är ärliga och inte hymlar! Jag hoppas verkligen det kommer att bli bra, en dag så. Jag ska inte säga att jag vet hur det känns för hur sjutton ska jag veta hur DU känner dig. Men jag gillar din blogg och dina inlägg, du känns genuin. Och jag hoppas du vill fortsätta med det :)
    Kramar i massor, Helena

    SvaraRadera
  4. Heja dig Malin!

    Sötis, vet inte om du menade silverbyxorna, men de är iaf ett par gamla från Acne :)

    Kramar till dig fina och hoppas ni får en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Min kära bagarfru malinsson! Du är bara för go, lycka till! Fastnar du så vet du var jag finns <3

    SvaraRadera
  6. Jätte roligt att träffa dig idag, Malin. Hoppas du snart är tillbaka hos oss igen. Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Hej Malin!

    Jag vet hur du mår. Jag har varit längst ner och vänt jag också. Jag vet att var och en av oss som snubblat och bara tagit slut har vår egen version, alla utbrändheter är individuella. Olika. Men väldigt lika också. Det är så jävla jobbigt och det tar tid innan man verkligen kan säga att man mår bättre. Utan att ljuga alltså. Man juger till och med för sig själv i bland till och med liksom.

    Jag vill faktiskt finnas till lite för dig. Bara för att jag kan. och för att jag vill. Du är en viktig person och en medsyster, och jag har en aning om hur du mår...

    Kram Tina

    SvaraRadera
  8. Sänder massa kramar o styrka till dig Malin..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg