Tog oss en härlig morgonpromenad i skogen idag. Den sista ledigheten tillsammans hela familjen. Ni anar inte så bra & skönt det har varit nu när mannen har varit hemma. Det är allt skönt att ha en man brevid sig när saker är som det är...Love!!


Titta noga på lilleman...det där håret bör nog få sig en lite slipning.
Att promenera i skogen är fullkomlig helt underbart. Och att skriva av sig, redigera bilder & blogga är verkligen också helt underbart. Ger mig så mycket kraft & glädje.

Kanske svårt att förstå för vissa , men så är det.

Kramar om er alla som offrar lite tid åt en titt in hit. Det värmer ordentligt!! På riktigt!!

Kommentarer

  1. Ja visst är det mysigt att vara hela familjen tillsammans : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. malin min vän. åh, tusan. jag ville inte få dig att känna skam.
    men allt kan inte vara skit. eller jag vet ju hur du känner. och om det är så så måste du våga öppna dig mer.
    att prata med någon som verkligen, nu menar jag verkligen, förstår (för dom finns, lovar) är den bästa medicinen.
    att strukturera upp livet är också en grym grej för oss med megakontrollbehov.
    jag är kass på det själv.
    men jag vet att det hade hjälpt.
    kanske vi kan göra det ihop?
    jag finns här iaf om du vill kräka av dig.
    skicka ett mejl!!! men känn ingen press, bara om du känne rför det så klart :).
    jag hatar också press. o jag ogillar dig inte det minsta om du ignorerar mig för alltid :).
    stoooor KRAM/jennifer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg