Torsdag..

Idag har jag haft lilleman hemma. Vi har myst länge. Traskat runt i pyjamasen nästan halva dagen. Spelat bordspel. Och efter lunchen tog vi en promenad. Jag med Buddha & lilleman cyklade sidan om.


Muffinsbak blev det med....som vi fikade på när tjejerna kom hem efter skolan.



Denna torsdag är en bra dag. En bra torsdag. En dag där min Lilleman ger mig full med energi!! Så är det. Lika väl som barnen ibland kan ta mycket av min energi. Så ger det mig tusen gånger mer tillbaka. Kärleken!!
Vi piZap:ar lite framför datan....jag, tjejerna & lillmannen!!




Kommentarer

  1. Så härligt det låter! Och jag håller helt med - barn är ren lycka och ger sådan otrolig energi. Tur vi har de små liven :)

    Och så skönt det var att höra att det är fler än jag som går och hämtar sitt barn in till sin säng (utan att de ber om det). Ibland känner jag mig ensam om det. Men det är nog nästan det bästa jag vet - att få somna med en liten hand i sin och höra de djupa jämna andetagen. Lycka igen! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt med bilder på er! Inte ska man gömma sig som du skrev i ett tidigare inlägg.
    Ja Malin du hade gärna fått våra Billy men det ät nog lite långt att köra =)
    Tanken var att jag skulle måla dem svarta men när jag väl tömt dem så ville jag inte sätta tillbaka dem. Nä, det får bli nytt!
    Ha en fin fredag så hörs vi.
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg