Hemma hos MiG

Hemma hos MiG händer ingenting i inredningsväg. Inte så viktigt just nu. Jag tycker mest mitt hem är pest & vill egentligen bara slänga allt jag har & starta om på nytt. Men nu när solen kröp in i vårt hem så fick kameran åka fram......!! Ibland behövs saker bara ses i annat perspektiv. För att ibland bara uppskatta det man har....





Trots solens härliga strålar... Blev man fullständigt matt av allt skit som nu helt plötsligt syntes......Jösses!! Men jag sätter mig lugnt i soffan viskar tyst för mig själv:

"Bättre lite skit i hörnen en ett rent helvete" Japp så får det bli idag!!
öNsKaR eR En FiN kVäLL.....

Kommentarer

  1. Så fina bilder du visar, och visst känns mycket bättre nu när solen visar sig :)
    Äntligen LJUS!
    Kram på dig vännen

    SvaraRadera
  2. Tycker det ser underbart vackert ut! Ibland kan det vara så att man blir lite hemmakär och inte ser vad man har framför sig! :)

    <3

    SvaraRadera
  3. Det ser sååå fint ut!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg