Morgon dis...

Morgonpromenaden med Buddha....var en disig en!!


Kameran fram.....


I bland vill jag fånga en känsla som jag känner... på bild. Och dela med mig av den.Men så är det så att känslan sitter ju inne i min kropp....Så även om ni inte känner den känslan jag hade just då , på min promenad. Så ska jag berätta för er.....just här kände jag lugnet i mig....& andades in krispigt frisk luft !!


I eftermiddags var jag & besökte mitt jobb. Jag saknar verkligen de söta barnen. Och kollegerna....men att kroppen kan bli så trött efter 1h besök är ju helt sjukt...hurkan en kropp bestämma så över ens huvud?? Men en mycket nöjd Malin...& glad.


kRaMaR

Kommentarer

  1. hej fina!
    jag förstår känslan, precis. underbara bilder.
    och du, jag tror det är huvudet som bestämmer hur kroppen mår.
    jag är likadan, kanske lite bättre nu efter piller :). men jag orkar inte med för mkt, för intensivt. när min hjärna får anstränga sig för mkt på kort tid blir jag helt förstörd. kroppen pallar inte. hoppas verkligen det blir bättre för det är sjuuuukt jobbigt. lider med dig.
    ja visst, en storvinst hade inte vatt fel :).
    ha det bra vännen!
    kram/jennifer tack för kloka o fina ord

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder tjejen :)
    Braiga med besök är ju att man kan gå hem igen och vila, och ta hand om sig själv, det är ju verkligen prio ETT!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. UNderbara foton gumman! Och man känner verkligen lugnet i dem...

    <3

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en super fin ♥-dag!!
    Härliga bilder, jag tycker du förmedlar den kännslan fint genom dina bilder.

    Psst! Jag kollade lite närmare på bilden och jo, du har helt rätt. Det är en Fransk .... på min sida, hihihi. Men jag har ju haft en Boston som såg ut så i färgerna och allt. Jag tycker dom är mycket lika dom hundarna. Men Franske är nog lite bredare och lite större. Men jag ville bara berätta för dig att du har helt rätt och jag är ute och cyklar på min blogg idag:)!

    Ha det bäst fina du!
    kram ♥CC♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte så lätt att se ,för som du säger är det så lika :)...söt var det iaf....hihihi...

      Radera
  5. Hej Finis!!!! Massor med kramar till dig på alla hjärtans dag:)

    Å fantastiska ögonblick du lyckas fånga:) önskar jag också hade kameran med lite oftare! Å mysigt att Hälsa på jobbet med:) kram å trevlig kväll sötis!

    SvaraRadera
  6. Härligt med morgonpromenader. Jag vet inte rikigt din historia men jag förstår att det är jobbigt det du går igenom - både för kropp och själ.

    Och du, du hade rätt det är jag med glasögon på bilden :)

    Kram.

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!

    Saknar dig med. Kom snart och hälsa på igen.
    Kramizar Lisa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg