Nope!!

Ibland blir det inte som planerat...men vad gör det. Livet kan inte vara planerat in i minsta detalj eller hur?? Jo som jag skrev innan skulle min kropp få lite välbehövlig beröring ...det stod massage på schemat. Men den blev tyvärr inställd pga sjukdom. Men vad gör det? Vi tar det en annan dag...


Jag har aldrig varit på massage i hela mitt liv Kanske det är på tiden eller vad tror ni?


Och den som väntar på något gott......hoppas jag iaf:)


Mannen tog ner mig till stan istället. Han tycker verkligen att jag behöver komma ut. Och ja det har han väl rätt i som alltid;) Det ända jag kände för var ett besök på Kicks. Lite.....nagellacks jakt!! Mina naglar målas som aldrig förr.Herre jösses!! Jag har knapp några naglar. Men det lilla gör mig glad & då behövs skafferiet fyllas på.


Gillar verkligen detta lacket O.P.I...sjukt bra lack. Dok har det ganska lång torktid. Men det gör inget. Länge har jag letat efter just denna nyans. Gillar den!! Den är liksom så mystisk. Mörk mörk...hm nästan svart. En riktigt mörkbrun-röd brytning....så läcker!!



Armbandet är en gåva från lillasyster. Det har hon gjort till mig på skolan. Just för att jag ska må lite bättre....& när den är på....så gör jag det. För jag tänker extra mycket på just hennes tanke.....

kRaMaR

Kommentarer

Populära inlägg