Frissan..

Jag är så glad att jag har den förmånen att ha en utav mina bästa vänner som frisör !! Hon vet precis hur jag vill ha det & förstår vad jag menar.
Igår var jag hos henne. Hon klippte upp det ganska bra,& färgen blev jag såååå nöjd med!!
Jag ville fräscha upp det ljusa i håret, med inslag av rött under....





Lite ego bilder bjuder jag på denna fredagsmorgon.
Solen lyser & graderna står på plus. Snart ska jag bege mig på en gruppsövning i kroppskännedom....lite nervös. Men måste passa på när det känns rätt.
Pss....idag mår jag också bra!!
kRaMaR.....så länge!!

Kommentarer

  1. blev ju jättefint!!!
    du har så fint hår!
    jags ka också klippa snart igen. kort!!! är så trött på det!
    tack för dina fina kommentarer! blir så glad!!!
    fiiina bilder du visar i bloggen nuförtiden. looove!
    kram//jennifer

    SvaraRadera
  2. Så fin du är och så tjusigt håret blev!
    Hoppas dagen fortsätter att vara fin, här strålar solen och vi är lediga, sköööönt :)
    Kram och trevlig helg vännen!

    SvaraRadera
  3. Skiiitasnyggt!! Skönt att du mår bra idag =)

    Trevlig helg! kram

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. tack alla fina för era komplimanger :) glad jag blev!!

      Radera
  5. snyggt som attan! Tack för din stödjande kommentar - mitt liv är lite knackligt just nu. Supertur att ha Igor. Kram på dig vännen och ha en trevlig helg nu! :)

    SvaraRadera
  6. Åhhh vad fint : ) jättefint : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Så fin du blev! Underbara färger. Och härligt att höra att du verkar må bra. Hoppas att våren och solens strålar kan göra ändå mera underverk.
    Kram till dig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg