Kväll...


Vi laddar nu inför Mellokväll med barnen. Barnen älskar detta.
Vi precis ätit en kycklinggryta. Snart blir det glass med varma bär & choklad kross!!
När Mello börjar ska vi dyka ner i gotteskålen. Inte bra det här för figuren...:) Det är viktigt att säga Mello här hemma. Det är ju så det heter, enligt barnen!!

Ett litet lyckorus fladdrar här inne i kroppen på mig, likt kittlande fjärilar.....Harmoniska fina fjärilar...

Jag börjar känna den smått retliga & fjantiga Malin igen...hon kommer. Ni som känner mig vet vilken Malin jag menar!! Den hjälp jag fått...den börjar hjälpa....Jag har verkligen fått bästa hjälpen . Och i dessa stunder vet man precis vems ens riktiga vänner är.

Nu kallar de på mig...glass pågång.

Imorgon ska jag försöka visa er en video på barnen,som gör ett Mello uppträdande för oss. Jag kan inte riktigt klura ut hur man lägger upp en video..

Kommentarer

  1. Ser fram emot videon : ) Träffas gärna vad kul att du bor i Landskrona : ) nära Helsingborg. Vi är här ofta som du kanske märker på sommaren än oftare : ) Jag är nog 50% skåning iallafall ; ) mamma och pappa kommer från Malmö. Men sedan flyttade de till Stockholm där jag är född och uppvuxen. Sedan kom kärleken och vi flyttade till Karlsborg/Hjo/Moskva/Hjo igen. Får se vad nästa ställe blir hi hi. Kan vi inte försöka få till en bloggdejt i sommar vore hur kul som helst : ) kram på dig finis! Sofia herre gud vad det blåser burr!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg