Var det rätt låt som vann igår? Det är väl alltid den stora frågan efter varje festival va?
Personligen hade jag nog varit sjukt stolt över att skicka Danny. Vilken show. Men vackra Loreen hon kan hon med...så det blir super det där!!
Mitt bord har fått sig en ny vaxning. Vit transparent vax, ett lager också blev bordet som nytt igen. Det behövdes verkligen. Å Jag gillar effekten som blir av vax. Som ni ser på första bilden där har vaxningen slitits bort ordentligt. Ingen glans, matt & tråkigt. Bordet börjar träda fram mer & mer!! Men nu efter ett lager med pensel.....Så glänser det igen, & ljusare blev det. Jag tycker denna gången blev finare. Än första gången jag vaxade bordet för så ca:3 år sen....
Tyvärr blev bilderna inte i den bästa kvalité. Men jag tror ni ser skillnaden.
Jag är så glad att jag har energi till detta. Det var länge sen jag kände orken.

Solen skiner här idag.....
Önskar en en God morgon & skön dag!!

Kommentarer

  1. Jag vet PRECIS vilken Malin du menar:) kramar

    SvaraRadera
  2. Klart man ser skillnaden- så snyggt! Som ett nytt bord helt enkelt :)
    Självklart vann rätt låt igår, hon är ju från rätt stad och allt ;)
    Ha en superduper dag, nu måste jag ut känner jag, blir helt kokko av att sitta inne i finvädret :)
    Kraam Helena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg