Haily....

 Den här lilla fisen hälsa på oss igår....Haily heter hon och en cool lugn valp!!
Så söt så nästan tårarna kom....hihi.
Ja jag är blödig jag vet!!
Buddha blev kär. Och ganska överglad...eller bara oerhört könsmogen.

Efter Haily gick hem. Satt Buddha och pep vid dörren & far upp och ner och kikade i fönstret.
När jag öppnade ytterdörren för att skaka hans pläd. Sprang han ut och börja nosa...
Eftersom han brukar lyda mig. Så jag sa till han att komma in igen.
Men han hade bara sikte på vägen.
Sen drog han i väg....han hade antagligen bestämt sig för att hitta Haily.
Jag blev så himmelens skraj...
Försökte locka in han....men nope....lyssnade inte.
Precis vid vår stora trafikerade väg fick jag han till att stanna.
Och jag fick tag i nackskinnet.
Man är ju så sjukt maktlös när dom bara drar i från en så.
Uch ja....

Nog om det....nu är man ju bara såld på sötaste valpen Haily!!

Ha en fin vecka



Kommentarer

  1. Oj vad otäckt! Att vovva stack iväg så där. Sådant är så skrämmande!

    Vad gulligt att Buddha blev så stormförtjust i valpen. Ni kanske borde skaffa en valp till Buddha? =D

    SvaraRadera
  2. För det första. ÅÅÅÅÅÅÅHHH vad söt.. jag dör....
    För det andra. Jag kan verkligen känna igen den där paniken, Igor har fått något fnatt och kutat iväg någon gång på senaste. Jag blir så rädd och så arg på samma gång så att jag nästan går upp i falset när jag kallar på honom. Det är så mycket annat som är roligare nu när man är könsmogen och allt var det innebär. Gissar jag på i alla fall. p&k!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg