Men denna gången gick det inte.....det kändes alldeles för stort.
En annan gång kanske jag klarar av det.
Men när kroppen tydligt visar att detta kommer inte att gå.
Valde jag att lyssna på den. Jag tror det var rätt.
Jag har verkligen utmanat mig själv den sista tiden. Tvingat mig göra det som man inte riktigt velat.
Jag blir stolt. Men tyvärr blir jag inte bara stolt över mig själv.
Jag känner fortfarande att jag gör detta för att jag ska vara duktig & visa framsteg för alla.
Kanske det är bra, kanske inte!!
Men någonstans mitt i detta....så börjar det trots allt hända saker.
Allt är inte lika omöjligt längre. Jag är inte hopplös.
Det finna hopp för mig....

kRaMaR oM eR oRdenTliGT...<3

Kommentarer

  1. Du är en stark person som tar dig genom detta trots du mår pyton ibland. Du gör det för dig själv, din man och dina barn! Du är underbar och duktig! Sedan om du är duktig för dig själv eller någon annan gör dig fortfarande duktig. DU går framåt och det är det som räknas! Du är oavsett en helt underbar människa <3 och Shady och jag är väligt glada över att få ha er i våra liv! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snälla söta Camilla...så gullig du är.Du gör mig sååå glad.
      Vi är sååå glada att vi har er <3

      Radera
  2. Du är allt annat än hopplös :)

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Klart man ska utmana sig själv. Men då bara för sig själv och ingen annan... Ett steg i taget, sakta, sakta.

    <3

    SvaraRadera
  4. Lyssna på din kropp! Ja, jag skriver det igen: lyssna på din kropp! Du är stark och modig! Var stolt över dig själv och var snäll mot dig själv! Du är bra precis som du är!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Man ska alltid lyssna på sig själv. <3 Känner man inte för att göra en viss sak en viss dag så fuck that. doyathang är mitt bästa tips för dig i egen takt. kramar!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg