måndag 21 maj 2012

Att glömma bort....

Ibland hittar man gömda skatter i hemmet.
Eller glömda skatter som i detta fallet.
I julas fick jag detta av mannen.
Det låg kvar i sin fina smyckespåse i en låda.
Hur kunde jag glömma bort den....

Vi har det vaaarmt och gott i skåneland.
 Antar att de flesta har fått känna på varmen i svearike :)
Visst är det härligt!!
Jag tror solen har slått en high five i ansiktet på mig.
Och svept in själen med allt ljus i världen.....
Jag ler innombords...stooort!!
För vet ni jag har börjat motionera igen. Två kvällar i rad har jag pw.
Kroppen kommer sakta tillbaka...det glädjer mig i massor.

Hoppas ni alla haft en bra dag...
kRaMaR

2 kommentarer:

  1. Va fint! Hur kunde du glömma bort det?!
    Hoppas allt är bra idag Malin!
    Hörs sen!
    Krams!

    SvaraRadera
  2. Jaa, hur kunde du glömma bort det underbara halsband!;) jag kan också glömma bort saker som jag är förtjust i och blir då extra glad när jag hittar det igen!
    Hoppas att vi ses på lördag!:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera