Att smaka på sommaren...

Då är jordgubbar jag tänker på...
....färska svenska jordgubbar!!
Det är sommar det!!
Mums.

Måste ju gratta Loreen som tog hem segern igår...överlägset.
Underbart!! Och självklart!!!

Uch mina vänner.... bloggen glöms, jag hinner inte med att titta in till er heller.
Något jag måste lära mig, bara för att jag känner mig bättre...kan jag inte gå tillbaka till vanliga Malin.
Det går inte.
Men jag vet inte hur jag ska stoppa mig själv.
Jag sitter här just nu skakis & trött...för att jag flängt runt.
Har inte njutit av solen alls idag.
Min sjukgymnast sa till mig att jag skulle fortsätta gå på kroppskännedom hos henne.
Jag velat sluta med det. Tyckt att nä det behövs nog inte mer.
Hon tyckte att det var nog bra om jag fortsatte.
Just för att ha denna tid för mig själv.
Hitta mig själv, ensam & hitta lugnet långt inne i själen.
Ja hon har rätt.....pju...jag kanske ska unna mig detta.

Kärlek till alla er som fortsätter titta in...
fast jag är kass på både det ena & det andra...
Stor kRaM till er!!

Kommentarer

  1. Fina Malin, inte ska du be om ursäkt, man hinner det man hinner, man är som man är, men jag förstår känslan. Att inte räcka till, att inte hinna allt man VILL osv osv.
    Har själv inte hunnit med att kika in hos favoritbloggarna men det är en hektisk period och vi får bara hoppas att bloggvännerna har förståelse och tålamod :)
    Helt underbara foton- som alltid vännen!
    Stor kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Du ska ju inte ha som mål att gå tillbaka till det "vanliga" igen. Det funkade ju inte, du blev sjuk.Så sa min doktor när jag desperat ville att allt skulle bli som vanligt igen när jag varit sjuk länge. Å visst ligger det något i det!? Men visst är det otroligt svårt attt släppa alla "måsten".
    Nu blev jag sugen på jordgubbar....svenska sådana.....krams m

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg