Att önska....

...vissa kläder fanns i större storlekar.
Eller är det bara jag som inte hittar.
Just dessa basplaggen från I dig denim skulle passa min stora tjej perfekt.
Hon en plåga när det gäller kläder.
Men visst dessa gillade hon såklart.
Men inget finns för en 12åring eller 10 åring heller.
Det får bli lite shopping till lilleman istället.





Fredag idag...wihooo..

Denna fredag startades med en sjuk lilleman.
Uch så det gör ont i mammas kropp när barnen är sjuka.
Låt han nu bara bli frisk...mitt älskade hjärat.


Njut denna fredag
Kram

Kommentarer

  1. Helt enig med dig, har svårt att hitta fina kläder till min 12-åring också. Fördelen dock är att kläder som "krympt i min garderob" (visst är det ett konstigt fenomen) kan sitta jättefint på henne. Är så nyfiken på hur inrett dina tjejrum, vore så glad om du ville/fick visa det. Va rädd om dig.....krams m

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg