Bok...


Fick en fin bok av min man igår när vi var i Göteborg.
"Naturlig skönhet" Av: Catherine Dichy
En bok med bra tips på att må bra både inne & utan på.
Med ekologiska & bra rå varor.
Kan man både äta sig frisk & få en frisk och fin lyster.
Ansiktmasker, bad, harmoni i kroppen.
Kloka och tänkbara ord skriver hon i boken.
Mannen vet vad jag behöver,,,:)




Igår tog vi bilen till Göteborg.
Gick på Universeumet & en liten tur på stan.
Oj vad jag älskar den staden.
Min syster bodde i Göteborg i 3års tid.
Jag åkte till henne nästan varje helg.
Som mitt andra hem :)
Helt underbart.
Hade aldrig tvekat en gång om mannen velat flytta dit.
Trots en stor stad är den så lugn på något vis.

Tänkte snart ha en tävling på bloggen så håll utkik....
Kommer bli en kanooooon tävling!!

Kram Malin

Kommentarer

  1. Vilken fin och bra present. Jag gillar också Göteborg fast som stockholmare är ju Stockholm nummer 1 även om jag inte bor där just nu ; ) kram från Mora Sofia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg