Smothie....

Den bästa morgon & mellis drycken på sommarn.
Den känns sommrigt, fräsch & mättande.
I love It.
Jag brukar använda frysta bär.
Köpta eller egen plockade frysta.
Smothien blir så härligt kall & läskande.
Barnen älskar det.




 
Idag har jag varit på Fransk Bulldog träff.
Buddha har fått busa.
Och jag njöt av dessa fin fina hundar.
 
Imorgon är det jobb.
Skall bli en hyfsad fin väder vecka i Skåneland.
Efter jobb ska jag göra något jag lääänge velat göra.
Lycka.Pirrigt. Glad. Förväntansfull.
 
Må gott

Kommentarer

  1. Mums och vad mysigt för Buddah : ) Ska vi ses i sommar : ) Jag kommer nog vara nere i Helsingborg vecka 31 : ) kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut.
      V 31 är min sista semester vecka....det passar mig utmärkt.
      Jag kan komma till Helsingborg så tar vi en fika vid havet.
      Lite picnic ?
      Kram

      Radera
    2. Så lustigt jag skrev en kommentar inne hos dig om just ses i sommar.
      Och om du skulle till helsingborg.
      Men den försvann nog ur cybern...

      Radera
  2. så gott. så fina bilder malin!
    så skoj. lycka till!!! många så :).
    kram//jennifer

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg