Fotoutmaning "Mitt Köket"

Jag valde att fuska..och göra er kanske lite besvikna.
Men eftersom jag kommer aldrig komma i kapp så valde jag att hoppa fram till dagens utmaning.

Fotoutmaning 13 Mitt Kök...
Bilderna är tagna med min mobil...dvs att kvalitén är sisådär...

Vårt kök kan man säga är ett ihop plock & egen fixat med små medel.
Lite flummigt.



Bänkskivan är ek skiva som jag vaxat med svart vax.
Och kaklet som var melerat har jag även målat med vit kakelfärg.
Luckorna är bytta från ek till vita.
Och fyra luckor har jag plockat bort så det blir lite mer liv i köket.




Lite skit på kyl & frys...barnens alster :-)



Inte mitt drömkök men med små medel så kan köket bli helt okej.
Ett kryp in kök...
Här hänger man liksom inte...utan här gör man det man ska sen ut igen...hihi.

Ja det här var mitt lilla kök..

Ha nu en fin måndag alla fina..
Kram Malin


Kommentarer

  1. Jag tycker du har ett väldigt mysigt kök med massa fina grejor. Underbart porslin! Tusen tack för alla dina fina ord, blir väldigt glad! Vi åker tidigt på fredagen så nu är det två jobbdagar kvar :) hoppas du har en mysig kväll, kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Så fint du har det! Gillar öpnna hyllor och skåp men tycker inte om att städa dom ;-) Jag skulle också vilja göra om köket litegrann men i höst väntar badrumsrenovering :-D

    Du vart ska jag köpa washitejp? Jag skulle vilja sätta upp några saker i barnens rum :-) Skulle bli glad om du visst av någon bra webshop :-)

    Kram på dig!

    Sara

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg