Köket

Nya planer i köket.
 
Små förändringar blir stora.
Och som kommer bli kanon bra.
Jag tok längtar.
 





 Överskåpen skall bort.
Målning skall göras och golvet skall fixas.
Ny fläkt skall komma upp.
 
Men en sak i taget.
 
 
Nu till något helt annat.
Har någon köpt mer utrymme på blogspot?
Behöver tips på hur jag ska göra.
Ja jag vet att jag är tjatig.
Men nu när jag väl bestämt mig för att komma tillbaka.
Så funkar ingeting :(
 
 
Må väl alla fina följare där ute.
Ni är grymma som fortfarande tittar in till mig.
TACK!!
Kramar till er
 













Kommentarer

  1. Hej! Så kul med lite förändringar i köket - husets själ som är så viktigt. Hur ska ni fixa golvet? Gud så jag längtar efter den dagen då det är dags för oss att fixa kök!!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är också sugen på att göra om i köket fast vi söker efter ny lägenhet så då får alla idéerna vila lite och gotta till sig.

    (En superdum grej men kanonbra & överskåpen ska skrivas ihop.)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg