Lata dagar....

Det blir inte mycket gjort efter jobb här hemma...
Jag har blivit så lat...eller så har helt enkelt börjat varva ner.
Jag gör det som är viktigast först.
Sen placerar jag mig i soffan.
Ja hör och häpna s o f f a n..... 
Det är inte j a g!!

J a g är den som springer hysteriskt runt, från ena rummet till andra.
P l o c k a r & P l o c k a r !!
Sitter på toaletten och samtidigt skura handfatet, lagar mat och tvättar av golvet!
Ja ni fattar!!

(väska Tine K, lampa ellos, filt smartby)

Men nä inte sedan jag började jobba efter semestern.
Jag är helt s l u t!!
Det viktigaste just nu är att landa.
Och möta mina barn efter skolan.
Få in bra rutiner. 
Och fokusera på allt det viktigaste och betydelsefulla!!
Jag har en smart kollega på jobb som gav mig lite bra tips.
Tror jag ska prova.
Att utnyttja våra stunder och samarbeta.


T r ö t t .

Tur att solen kikar fram lite då och då!
Lovely!

*

Nog om det!

Nu ska jag försöka få upp barnen från badet och se till så det får i sig lite kvällsmat.
Lite sen men.....vad då ;)

kRaMaR

Kommentarer

Populära inlägg