Födelsedagsgrisen....


Hurra hurra för min lilla älsklig idag....
Tänk att han nu blir 7 år.
Jag tycker att tiden bara runnit iväg med honom....känns som jag inte hängt med liksom.
Och menar det på riktigt.
Känns som en fras man bara säger ...men...
kanske det är för att man har två barn till &tredje hänger liksom med.
Hur som så  njuter jag av min lilla älsklig varje dag :)
Jag vet jag borde säg STORA men jag är envis jag!!


Han har fått bjuda sin klasskamrater på glass, 
& vi har precis fika på prinsesstårta.
Mumma.. 

Och presenter....så klart han fått.
Han fick allt han inte visste han hade önskade sig ;)
Lycklig!!






Nu ska han & jag snart inta spisen.
 Han har valt Tortillas (tacos) till middag & efter det blir det goooodisskålen.
Mer mumma.....

Ha en lovely fredagskväll <3 p="">

Kommentarer

Populära inlägg