En söndag att fira 1.a advent & mammas födelsedag!

Godmiddag....
Här går man fortfarande i jamasen & bara myser runt.
Det är söndag, 1:a advent & min kära mor fyller år!
Lilleman var så ivrig att få tända första ljuset i morse, undrar om någon längtar efter julen.
Han är då inte ensam.
 För denna mamman älskar december & allt juligt som den drar med sig.
Men dock blir jag milt frustrerad av att jag inte får till det där myset i år!!
Kanske för att jag har det kämpigt med ryggen...inte lika positiv .. vem vet??



Snart åker kläderna på.
För strax ska vi gratulera min mor som fyller 61år idag.
Hon ska bjuda mig på min älsklingsrätt.
Lutfisk, potatis & senapsås!
Mammas alltså... det är en 10 poängare!!


Har ju glömt visa er.
Mina gamla vita stolar, har fått annan färg på sig.
Kände att det var dax för en förändring.
Vi har spraymålat de svarta.
Ser dock att färgen inte höll sig så bra.
Så vi får nog bättra på färgen lite..





Så en orörd söndag... ska snart få börja!!
Må väl denna första advent, önskar er en ljuvlig DaG!!

Kommentarer

  1. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg