Från september till november...

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt denna termin.
Efter semester & uppstart .
Nä! Fy! 
Ett misstänkt diskbråck ligger jag med, & gör allt för att återhämta mig kvickt!
Men med vården jag mött på, gäller det att vara en gnällspik för att få den hjälp som krävs.
"Suck"
Jag längtar efter min vardag, mitt rörliga liv.
Mitt jobb, mina kolleger, mina promenader & mitt glada humör.
Mitt Liv Liksom!

Jo så här ligger jag i min soffa, 
värmedyna runt rygg & bål.
Laptop på magen & tänker....
- Nu ska jag fan blogga!!


Tiden alltså ...wohoooo...
Från ett september till nu slutet av november, jag hänger inte med.
Dessutom närmar vi oss första advent också.
Till helgen!!.
Att gå hemma, gör att man längtar efter nya saker hela tiden..
som olika mål
Så även nu juletiden, & jag måste göra allt lite roligare, mysigare för att inte deppa ihop :)
Så här har lite pynt krupit sig in, så smått.
Blommor, små granar och någon stjärna här och där.




Men jag är nog inte ensam.
Det är en högtid vi alla (de flesta ) gillar.

Att sätta lite ljus i mörkret
Levande ljus överallt, ljusslingor stjärnor ...
Mysigt!!





Känns som rumpan brinner ...haha
Kan ju vara för att jag legat på värmedynan sen 8.00 dvs 3h nu..
Men skönt är det.

Jo, men detta skulle jag nog kunna göra.
Blogga mer från soffan. Liggläge.
Gympa, knipgympa & värmedyna.
Också lappen på magen.... hejåhå!!

Kram på er, ni som finns kvar. 
Kärlek!!

Kommentarer

Populära inlägg